Tema: Re: juros gerybes
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-04 14:07:13

"Nemo" <isitikines@hotmail.com> parašė naujienų
news:hmo225$t02$1@trimpas.omnitel.net...
> na, taip,
> pvz skumbrė (žuvis, kurią rekomenduoju - pasūdyta, su šiek tiek juodo
> pipiriuko - viena skaniausių žuvų) Šeškinės turgely - 8 Lt/kg, Maximoj -
> 24 Lt/kg.

O tokia zuvyte kaip uotas (gabalais) parduotuveje kainuoja apie 40
lt/kg.,koralu turgelyje - 24 lt/kg, o Pasilaiciu turgelyje - 12 lt/kg.
Koralu turgelyje vakar pazystamas eme raudonus ikrus isfasuotus i metalines
juodas dezutes po 400 gr, tai sumokejo 45 lt, o parduotuveje uz 250 gr
indeli sumoki tiek pat ar net daugiau ir t.t.
As is pradziu labai entuziastingai buvau nusiteikes del Salu zuvies
parduotuveles prie Kalvariju turgavietes, bet kuo toliau, tuo labiau
pastebiu, kad kainos pradejo lipti virsun, o asortimentas nelabai
isvaizdus - reiskia zmones nustojo pirkti ir prekes uzsiguli.
Vakar uzejau i kursuojanti po Vilniaus mikrorajonus "ukininku turgeli".
Ziuriu pardavineja zuvi : menke su galvom - 7 lt/kg, strimeles - 4 lt/kg,
mazos pleksnes 4,5 lt/kg . Ir eile nutysusi tokia, kad atrodytu jog deficita
dykai dalina. O nuvaziuotu tie patys zmogeliai ne i paprasta stacionaru
koralu turgu ir nusipirktu menke gerokai pigiau, nes ten jau be galvu menke
kainuoja 9,99 lt/kg, o strimele netgi Kalvariju turguje 2-3 lt/kg
tekainuoja, nes sir tiek uz ja neverta moketi, kokiame buvyje ja parduoda -
siuksles, atliekos ir tiek.