Tema: Re: juros gerybes
Autorius: Iris
Data: 2010-03-04 18:53:37
Nbebėra jau tų salų žuvų prie Kalvarijų turgaus, užsilenkė. Praeitą savaitgalį jau tuščios vitrinos stovėjo, o pardavėja kažką man pasakojo apie pasikeitusį patalpų savininką ir pan. Nors ir pagedus jau ta krautuvėle buvo, vis tiek gaila man :/ artimiausia žuvies parduotuvė. Dabar beliko baisusis žuvies pavilijonas pačiame Kalvarijų turguje o_O. Jei ryšiuos...