Tema: Re: juros gerybes
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-05 08:20:03

"saule" <saule.foto@gmail.com> parašė naujienų
news:hmool1$u6v$1@trimpas.omnitel.net...
> bet zmogus praso juros gerybiu, turguje itariu ju nerasi :)

Kai man nera poreikio pirkt saldytas juros gerybes, tai as nelabai ir
kreipiu demesi I tai ar ju yra ar ne Vilniaus turgavieciu prekyvietese. Bet
jau sakiau, kad Kauno Urmo bazes paviljonuose maciau atskira
paviljona,kuriame buvo prekiaujama ,praktiskai, vien saldytom juros gerybem.
Man kai kyla poreikis isigyti juros gerybiu, pradedu jas medzioti HYPER Rimi
zuvies skyriuje ir ten ganetinai daznai randu "atsaldytu" mazu kalmariuku ir
astuonkoju, kuriuos mano seima dar pripazysta. O visokias midijas ir austres
valgome tik mes su zmona, bet pirkti jas pas mus prekybos centruose bijau.