Tema: Re: juros gerybes
Autorius: SMart
Data: 2010-03-05 09:06:06
Na aš irgi nemažai žvejoju, bet tokio kiekio lašišų ir šlakių, kad
atskirčiau vietinė ar ne, dar nesugavau (tiksliau nesugavau nei vienos
lašišos nes neturėjau licenzijos ir sugavęs paleidau keturis šlakius
nes neturėjau licenzijos). Bet jei pardavėja pati sako tada taip .....
blogis. Aišku ji pati nelabai supranta, kad tai saugoma-reguliuojama
populiacija. O turėdamas šitą info kur nors kreipeisi AA, policija ?