Tema: Re: peiliai is "iki"
Autorius: BigM
Data: 2010-01-27 15:51:46
Ką jūs vadinate balansu? ar čia jau panašiai kaip su paauksuotais laidais?
man praktiškai bet kuris peilis kaip peilis - imi, atsipjauni, padedi. Ką
tokio nuostabaus duoda tas balansas?

arba kitaip: kas esat tikrai peilių asai, davai praveskit man trumpus
praktinius mokymus, kad suprasčiau ir suvokčiau peilių skirtumus, nes dabar
namie yra Fiskars vienas tokis ilgesnis, o kitas dantytas mažesnis. Psio.
Dar vienas piguva mažas peiliukas naudojamas kartais bulvėms skusti ir
sulankstomas Victorinox, kad neužkerpėtų :)