Tema: Re: peiliai is "iki"
Autorius: vytjon
Data: 2010-01-25 21:05:15
W|T wrote:
>
> Bt tai kaip įdomiai gaunasi su tais galąstuvais. Visą gyvenima galandu
> su tuo galandimo akmeniu - paprasta, greita, patogu. Nežinau, ko ten
> galima nemokėt. Peilius mėgstu aštrius. Sykį pamėginau fiskarso ratukinį
> - kažkokią nesąmonė :)) Matyt įpročio reikalas.

   Na, jei yra įgūdžiai - galandimo akmeniu manau ir maloniau galast, ir
rezultatas labiau džiugina :) Dėmesio, klausimas - ar visi kiti šeimos
nariai lygiai taip pat sėkmingai tuo akmeniu gali pagalasti?
   (Fiskars) ratukinis galastuvas mano nuomone labiau tinka peilių
aštrumui palaikyti - senus atšipusius peilius geriau kitais būdais iš
pradžių sutvarkyti - užtat naudoti labai paprasta.