Tema: Re: peiliai is "iki"
Autorius: saule
Data: 2010-01-25 09:39:52
as ju nelyginu, tiesiog man ikyriai siulo isigyt berghoff -tipo ju daug :)
jie geri, o as noriu keraminio :) sita peili is ziurejau kur tu nuoroda
atsiuntei , o beghoffo net neciupinejau , del to ir uzklausiau cia .

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
tai kad visiskai skirtingus dalykus lygini. kyocera keraminiai, berghoff
plieniniai. jei reikia shefo peilio, siulyciau pasiziuret i mora:
http://www.peiliai.lt/katalogas/index.php?main_page=product_info&cPath=24&products_id=564

tik daugam nepatinka kad rankena gumine, o man tai pliusas :)