Tema: Re: peiliai is "iki"
Autorius: Resolut
Data: 2010-01-25 14:11:19
Turiu ta berghoff - nepatinka jis man. Sunkus, gelezte stora , uzsigalanda
prastai.
Turiu  keramini, tik ne kyocera. Lengvas , gerai pjauna. Visa laika laikau
dekle, nes i bendra stalciu mest kazkaip gaila, bijau kad aptrupes.
360 lt uz toki neverta moket.

Kai sulauziau fiskara (kuris niekuo geru nepasizymejo, nors gdaug kas teigia
priesingai) , nusipirkau toki
http://www.peiliai.lt/katalogas/index.php?main_page=product_info&cPath=73&products_id=563

Drasiai galiu rekomenduoti. Uzsigalanda labai gerai ir ilgam. Rankoj
patogus, gelezte gana plona. Net mano tevukas, kuriam 86 lt uz peili -
pinigu svaistymas, o visi peilia vienodi , pripazysta,kad geras daigtas.
Dar ir galastuvui geram nepageilek pinigu
Pirkau toki
http://www.peiliai.lt/katalogas/index.php?main_page=product_info&cPath=22&products_id=284

Laaabai geras.