Tema: Re: Konvekcine/ciklonine krosnele (aerogrlis) - ar verta?
Autorius: L I N A S - procentas
Data: 2009-11-18 17:19:44
A kokiu paieskos zodziu naudotis? Ziuresiu tevukams, ba paC jau kokius 5
metus naudojuos Eastcon'o puodu.

Mikrobangines neturim, nes jos ir nereikia. Vista, skanesne nei iskepta tame
puode, kitur nesigauna. Dujine virykle naudojames koki karta i metus, bet
isgyventumem ir be jos. Tikrai gers dalyks!