Tema: Re: Konvekcine/ciklonine krosnele (aerogrlis) - ar verta?
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-11-13 19:19:15
avo mumi kaip tik šią savaitę gavom siuntinuką su va šita:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330371594043&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Gavos viskas labai papigiai, sumoje su pristatymu 270Lt, pristatė per
savaitę.

Pirmą vakarą pabandėm iškept 1,3kg vištikę, su visu garnyru (be įdaro)
iškepė per kažkur 50min. Dabar va tuoj valgysim porą šlaunelių (ketvirčiais
juos vadina berods), gražiai va suskrudusios, iškepė per ~30min su
obuoliukais.

Bandytas buvo kept ir kugelis, bet su juo sudėtingiau, nes kepė tik viršus,
masė buvusi palei stiklinį indo dugną niekaip nekepė, teko gabalais apverst,
tai padarėm išvadą, kad vientisos masės patiekalai turėtų būt kepami
atskirame inde, įdėtame į prietaiso tą stiklinį indą, kad nesiliestų su
išore, ir oras galėtų cirkuliuot tarp jų. Aną dieną išbandėm tą mintį,
keptelėjom nedidelį pyragą, tešla buvo užpilta ant kepimo popieriaus, tas
uždėtas ant komplekte esančių grotelių, kad oras galėtų cirkuliuot po
apačią. Iškepė puikiai :)

Dar jie reklamuojas, kad galima virt sriubą, ale aš tuom labai abejoju :))
Nors ką ten gali žinot, gal kada pabandysiu...

Išvados tokios, kad daiktas tikrai neblogas, nors iš esmės tai ta pati
orkaitė (na gal grilis), tik kompaktiškesnė.

Pliusai: lengvai plaunasi, palyginus greit gaminas maistas, galima naudot
vietoj mikrobangės maisto pašildymui.

Minusai - visgi užima daug vietos, turint gerai veikiančią orkaitę ir mažai
vietos daiktas nebūtinas, vidaus tūris iš pažiūros gan ribotas, nors kitą
vertus yra spec žiedas jam stipriai padidint, tai gal tilptų ir kokia žąsis,
dar matuot nebandėm :)

Overall pirkinys tikrai geras, bent mums :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt