Tema: Re: Konvekcine/ciklonine krosnele (aerogrlis) - ar verta?
Autorius: Dautarte
Data: 2009-11-17 16:09:58
Aciu uz nuorodas. Turbut ne visur tas pats, bent jau sitie du skirtingi. O
kainos, tai zinai, kad per TV kaina viena, o is tikruju daiktas vertas x lt
maziau ;) Zvilgtelejau i kainas, tai mano atveju pigiausias variantas butu
pirkti per lenkiska Allegro, ten toks, kaip pirko ShowmanaZ, iseina maziau
nei uz 200 lt.