Tema: Re: gripo profilaktikai
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-16 12:34:15
Labai sumazinau formata, tai ir issisiunte. O ,kad ir katinas papuole I
kadra, tai tik dabar pastebejau. Jis yra banditas - visa laika trinasi ten
kur yra padeta maisto, o juo labiau kai yra mesos. Jis prie manes niekad
nelenda ir neprasineja, bet jei tik yra sveciu, tai butinai juos terorizuos
kol gaus gabaliuka :(