Tema: Re: gripo profilaktikai
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-13 16:27:36
As uzradau parduotuves kazkokia tai Bajoru degtine su liepziedziais ir
medumi.Nusipirksiu ir padarysiu vizita pas pazystamus - varysme gripa is
Lietuvos. O tai visai nemaloniai nuteike ,ka tik gryzusio is mokyklos sunaus
zodziai, kad gretimoje klaseje is 26 mokiniu tik 5 atejo i pamokas, o ju
klaseje kol kas tik 6 vaikai susirgo.

P.S.Norejau prikabint powerpoint dokumenteli apie gripo plitimo
stabdyma,kuri paruose musu kariuomene, bet jo per didelis formatas ir
nepraleidzia omnitel.newsai. Sumazint nemoku:(