Tema: Re: gripo profilaktikai
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-16 11:08:27
Kazkaip labai jau nepalankiai I musu kaimynus ziuri! Kiek teko gert su
rusais, tai kaip tik ir neteko matyt, kad jie nusigertu iki slankiojimo
keturpesciom arba apsivemimo. Gal ju organizmai labiau priprate prie tokio
tipo gerimo, o gal todel ,kad jie visada uzkandineja, o ne uzgerdineja, kaip
kad iprasta europeje , bet tikrai per visokius balius, jie dazniausiai ir
atsilaiko ilgiausiai.