Tema: Re: Kitaip rauginti kopustai
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-11-13 18:43:45
Nu nežinau kas čia taip pralinksmino. Jūs aišku galite nukarpyti citatas ir kikenti, tačiau aš aiškiai rašiau, kad mėnulio fazės turi įtakos potvyniams.
http://mokslasplius.lt/astronomija/node/610 :

"Didžiausi potvyniai būna tada, kai Mėnulis ir Saulė kulminuoja kartu (Mėnulio jaunaties ir pilnaties laikotarpiais), o mažiausi - kai regimasis atstumas tarp jų yra 90° (tada Mėnulio ir Saulės veikimas yra priešingų krypčių)."

O va ar turi įtakos raugintiems kopūstams? Nežinau. Manau, jūs taip pat nežinote.