Tema: Re: Vilnius: Patarimo del restorano
Autorius: pragäras
Data: 2009-11-12 19:04:15
kur Geltonoji upė buvo tai dabar Bistro 18 :) Kažkaip prieš desetką metų dar buvo kažkoks įdomumas kinus tirti, tai tuomet Naugarduko ir Algirdo gatvėse be klausimų lyg. O dabar bile neblogai, tai tikrai rekomenduočiau Antakalnyje buvusios Kregždutės / St. Peterburgo vietoje - spėju, vyras su žmona, vyras už petelnios - nu tikrai neblogai. Bent jau way geriau nei kiti kinai Antakalnyje, kur šalia IKI Eglutės. Kadangi didoka erdvė, tai dėl jaukumo galima pasiginčyti, bet šiaip nėra blogai - visai mielas kičiukas :) Tik auto kur toliau reikia palikti. Tad imho visus 4 punktus atitinka, tik pats kabakas apačioje nelabai reprezentatyvaus daugiabučio

"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message news:hdeums$aom$1@trimpas.omnitel.net...
> As irgi norejau ta pati klausima uzduot, bet prisiminiau, kad senais
> laikais, kai dar buvau naivus tevelis, vesdavausi savo seima I Geltonaja upe
> ir tada mums atrode, kad ten visai pakenciamas maistas.
>
> "Contax" <krize@visai.lt> parašė naujienų

>>> 2. Kinieciu virtuve
>>> 3. Geras maistas