Tema: Apie Pekino anties zuvies sriuba
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-12 10:47:42
Nu bl... jeigu sita vieta kazkam patinka, tai tada nafig - turbut as jau
nieko nebesuprantu apie maista ir einu ne sviezios zuvies pirkt I turgeli, o
varau nusipirksiu makdaka !
Apie sitos vietos pasakiskai skanius patiekalus esu girdejes jau senai, o
ypac buvo liaupsinama kazkokia tai zuvies sriuba. Na ir viena syki leidausi
ikalbamas atsvest sunaus gimtadieni ten. Vaikams viskas kitajcuose visada
patinka,tai ar vienoks ar kitoks kabokas ,jiems yra giliai dizn - po
bolshomu indejskomu barabanu ! Kadangi mane I ten atsivede zmogus,kuris
labai gyre ta sriuba, nutariau paragaut to stebuklo. Na, kaip cia dabar
papasakot apie tai koks jos skonis, kad nesupaslialint viso reikalo? Gal
tiesiog pasakysiu ka pastebejau is ko ji pagaminta : pjaustytos krabu
lazdeles !!!! , siek tiek neaiskaus sviezumo lasisienos ir kazkas is
darzoviu balzganos spalvos tirpale . O  kvapas tiesiog riecia nosi - ar tai
nuo ne pirmos jaunystes lasisienos riebalu ar tai nuo kokio nors thai fish
sauce. Karoce - siaubo filmas ir uz ta siaubo filma dar ir moket reik
nemazai!
Valgeme dar kazka, bet sitas patiekalas uzmuso visus kitus prisiminimus ir
beliko tik labai slogus atsiminimai, kad ta vieta reik aplenkt dideliu ratu
ir kitiems nerekomenduot ten lankytis.