Tema: Re: Apie Pekino anties zuvies sriuba
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2009-11-12 10:56:16
tai gal nepasiseke tau.
vat mes irgi ce priesh kelis metus prisiskaitem kaip ten algirdo gatvej
zupadupa nais viskas nu ir nuejom megautis.
abu tashkus apejom. darsyky apejom paskui. su salyga kad neisykio taip ir
nepasiseke, tai daugeu ir nebeejom ten.
nu bet kapadarysi. kiti buna ir loteryje laimi ;)

"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
> [...]
> pjaustytos krabu lazdeles !!!! , siek tiek neaiskaus sviezumo lasisienos
> ir kazkas is darzoviu balzganos spalvos tirpale . O  kvapas tiesiog riecia
> nosi - ar tai nuo ne pirmos jaunystes lasisienos riebalu ar tai nuo kokio
> nors thai fish sauce. Karoce - siaubo filmas ir uz ta siaubo filma dar ir
> moket reik nemazai!
> Valgeme dar kazka, bet sitas patiekalas uzmuso visus kitus prisiminimus ir
> beliko tik labai slogus atsiminimai, kad ta vieta reik aplenkt dideliu
> ratu ir kitiems nerekomenduot ten lankytis.

>>> 2. Kinieciu virtuve
>>> 3. Geras maistas