Tema: Re: Kokia duonkepe pasirinkti?
Autorius: Junda
Data: 2009-11-02 18:37:17
Tai salyklinės duonos receptą jau anksčiau rašiau šioj temoj.
O čia duona su raugu ir salyklu, ji man visada kitokia išeina:

400g rupių miltų
505ml verdančio vandens
2a.š. koriandro malto arba kmynų, žolelių...fantazijos ir skonio reikalas
400g kvietinių miltų
30ml aliejaus
30g salyklo
1v.š. raugo
1a.š. druskos
2a.š.mielių

Mano duonkepėj galima dėti max. 600 g miltų, tai aš mažinu visas
proporcijas ir, matyt, kas sykį skirtingai numažinu, kartais gaunas
kieta, kaip tikra juoda duona, kartais tokia puri...