Tema: Re: Kokia duonkepe pasirinkti?
Autorius: Junda
Data: 2009-10-27 12:32:00
Keista, man išeina ir su ta razinų programa ir iškart viską beriant,
išmaišo normaliai. Man kai kurie receptai nelabai iš tos knygutės
išeina, bet iš supermamų forumo tai viskas išeina, kaip gerai patikrinti
dalykai, tik visus ingredientus sudedu atvirkštine tvarka, nes daugumoj
duonkepių reikia mieles dėti paskutines.

Skaniausia duona gaunas iš rupių kvietinių miltų + ruginiai miltai
(mažiau nei pusė). Rupių kvietinių esu radus tik IKI, Ustukių malūno firmos.