Tema: Re: Kokia duonkepe pasirinkti?
Autorius: Junda
Data: 2009-10-26 19:34:10
Man svarbu kokios yra programos, ar jos man reikalingos. Pvz., man visai
nereikalinga programa duonai be glitimo (gluten-free), džemo virimui,
bet trūksta programos ruginei duonai ir saldžiai duonai (kepamai ne su
mielėm, o kepimo milt.).

Paskui man bent jau svarbu kiek elektros išnaudoja ta duonkepė, nes
kadangi ji vos ne kasdien įjungta po 5 valandas, tai nesinori, kad daug
išnaudotų.

Kai kurios krūtesnės turi stalčiuką, kuris automatiškai suberia priedus
po to, kai išmaišoma tešla. Maniškėj nėra, tai turiu laukti, kol
supypsės kažkada ir tada rankomis suberti.

Ir vienas dalykas, be kurio tikrai nepirksiu kitos duonkepės yra
langiukas, pro kurį matos, kas vyksta su tešla. Maniškėj nėra, tai aš iš
cekavumo atidarinėju ir taip kartais, manyčiau, viską sugadinu ar bent
jau sutrikdau kepimą.

Dėl kainos, tai Lietuvoj ganėtinai brangios jos, pirkčiau iš užsienio.
Tos, kurios čia brangiausios, ten DAUG pigiau kainuoja.

Maniškė yra šita:
http://www.mrbreadmaker.co.uk/Panasonic/SD254.html
Apačioje yra lentelė, kurioje yra įvairių duonkepių energijos
suvartojimo, programų palyginimas.