Tema: Re: Kokia duonkepe pasirinkti?
Autorius: BigM
Data: 2009-10-29 13:55:29
buvau užlėkęs pas juos. Vaizdelis tikrai nenuteikė maloniai. Kiek pažiūrėjau
el. prekių, tai dauguma su brokais ir pan. Ir jei perki tai labai didelė
rizika, kad kažkas neveiks, kaip kad pvz. duonkepės atveju gali grypą pjaut,
o perki tai "katę maiše"... Pas juos galima pirkti tik tai, ką gali lengvai
patikrinti arba nėra gendamų dalių (pvz, kokie nors neelektriniai žaislai ir
pan.)