Tema: Re: Kokia duonkepe pasirinkti?
Autorius: Junda
Data: 2009-10-27 11:51:36
O ką konkrečiai reikia apeiti? Daugumą priedų galima tiesiog suberti
pradžioj ir tas stalčius nereikalingas. Stalčiaus aš visai nepasigendu.

Mes irgi buvom pavargę nuo tos bulkos, kol nepradėjau ieškoti būdų
iškepti kažką panašiau į tamsią duoną, tam labai gerai pasitarnavo
salyklas ir sausas raugas ir dabar kepam daug dažniau.