Tema: Re: Kokia duonkepe pasirinkti?
Autorius: Junda
Data: 2009-10-27 11:49:00
Pradžioj labai žavėjaus šita, bet paskui paskaičiau atsiliepimus ir
nusprendžiau, kad su ja kažkas ne taip:
http://www.amazon.co.uk/Russell-Hobbs-12683-Breadman-Healthy/dp/B000ARK75Q/

Jai trūksta tik ruginės programos, kita vertus, nemoka užsieniečiai
kepti normalios ruginės duonos ir negali tikėtis, kad ta programa iškeps
Rugelį :) Ruginė programa yra ant Panasonic SD255, bet kiek teko matyti
(ne ragauti) ja iškeptos neva ruginės duonos, tai ji niekuo nebuvo
panaši į įprastas mums rugines duonas (buvo šviesi viduj). Taigi gal
reiktų ignoruot šį mano reikalavimą ruginei programai, nes jis tiesiog
neįgyvendinamas.

Iš Lietuvoj parduodamų domintų šita Kenwood:
http://www.neriba.lt/index.php?sid=x&shp=oxbaseshop&cl=details&cnid=&anid=aa4480edc48005ef3.19816596
arba kuri krūtesnė Moulinex (tikrai geri atsiliepimai). Bet kainos
grėsmingos :)