Tema: Re: grybų patiekalai
Autorius: servisas
Data: 2009-09-14 15:40:47
Del tu "pritrypta isvaiksciota" tai ka as zinau- jei eini palei kelius, tai
ko gero taip ir bus, bet nueik km i misko giluma, kur keliuku nera, ir
viskas svaru bus. GPSa kai nusipirkau prie kelis metus, tai pradzioj taip ir
darydavau, pasiziuri, kur keliu nera ir mini nosies tiesumu kilometra
miskan. Ir nieko tenai nebuna isvartyta.
Aisku, gyvenimo eigoj buvo aptikta visokiu mikrovietu arciau keliu, ir toks
grybavimo metodas buvo apleistas.