Tema: Re: grybų patiekalai
Autorius: Anita
Data: 2009-09-13 10:09:01
tai kaip ir visur :, reikia vietas zinoti..
jo, vakar zmogeliuku tikrai buvo nemazai..bet vis tiek, pas mane buvo pilnas
krepsys voverusku, apie pora litru isejo, pora graziu raudoniukiu, ir visai
graziu baravykeliu :) neskaiciavau, bet kita kompany vien baravykus rove :)
baravyku mazoka, bet manau, kad dar per sausa ten buvo..ir dar tik prasideda
gal ;)

galima dar grybus virti, konservuoti ar saldyti :) saltais ziemos vakarais
labai skanu :)

vareniskiai gal ir neprastai uzdirba, bet db kai voveryciu  4 Lt uz kg, tai
gal ir mazoka.

bet tai jus prisieke grybautojai, kasdien beveik :)

"Eglaina" <eglainaistrink@gmail.com> wrote in message
> [...]
> mazuciuku lepsiuku ir kaip visada begale voverusku...Mazoka.... Na, bet
> automobiliu srautas 8 val. vakaro link Varenos ir Alytaus tai buvo
> neregetas, kaip vasaros sezono metu i Palanga. Tik vietoj mociuciu su
> plakatais pilnos pakeles prekeiviu...
>
> Seimynai grybu dieta jau pabodo, siulo miske rastus grybus tik skaiciuoti
> ir neberinkti :(
>
> Rytoj Rudninku giria laukia... Sau pasizadejau, kad voverusku tikrai
> neberinksiu.... Vis pamastau vaikstan tyloje kiek gi uzdirba per sezona
> vareniskis, nes siemt voverusku pririnkau jau 71 kg.

>>> 2 sveiki is 6 rastu baravyku, 30 silbaravykiu, 22 makavykai, kalpoku