Tema: Re: grybų patiekalai
Autorius: servisas
Data: 2009-09-09 15:23:37
Anyksciu rajonas.
Geras vaizdas, eini sau per miska ir prieini vieta, kur matos siandie
svieziai pripjaustyta, o drozliu kiekis didesnis, nei mano kasej baravyku is
viso (o yra puse kases kaip ne kaip). As uzeiciau tokia vieta (dar reikia
pasakyt, kad kotai tokie po 8-10 cm skersmens, neisivaizduoju, kaip su
trumpu grybautojo peiliu toki is viso ispjaut), tai turbut pasysiociau ir
pakakociau tuo paciu. Vakar buvau labai anksti ryte, tai kol vietiniai
nepraejo su vejeliu, kelias neblogas augimvietes aptikau. Veliau- tik
trupinius rinkau, iki 5 cm pagrinde, ko tie vietiniai nepastebejo ar tingejo
lenktis.
Bet sukirmije, tai nenormaliai, is 4-5 cm baravyku nesukirmijes gal kas 10.
Raudonikiu irgi labai daug, visi jauni, bet ir tie suesti naxren.