Tema: Re: grybų patiekalai
Autorius: Anita
Data: 2009-09-09 15:31:22
jo, jei sian bent 7 ar pusei 8 butume nuvaziave, (svinta apie puse 7),
butume mate grybus kaip savo ausis...

bet sukirmijusiu tikrai daug. net vokietuku maziuku masiskai..

vietine moteriske sutikom, sako, pazeistas grybienojus. kiek tiesos,
nezinau. bet is to, kaip samanos israustos ir kiek, nesistebiu, kad kitais
metais grybu bus dar maziau