Tema: Re: Q: tiramisu
Autorius: Dex
Data: 2009-09-03 14:06:45
matyt musu gamybos metodikos skiriasi. :)

Pagal mane, pirstelio sukosejimas priklauso ne nuo kavos kiekio, o nuo
islaikymo, kaip autore rase, pirsteliai turi paragauti kavos su romu, o
ne prisiliuobti :)
taigi as panardinu visa pirsteli, ir is karto istraukiu, dedu i talpa.
Ir taip ant 300 g. pirstu man suejo 350ml kavos ir aisku gal liko koks
50ml (paskutiniai jau nebeapsisemdavo pilnai, tai vartydavau :))

Dex