Tema: Re: tiramisu
Autorius: pranZo
Data: 2009-08-26 15:42:13
neseniai sveciuose valgiau pirstus apsilaizydamas.
copy-paste receptas:

jums reikes:)
biskvito (sokoladinio ar sviesaus), surio tiramisu (500g.), apie stikline
sukraus, 3 kiausiniai (berods, o gal 4...), stiprios saldzios kavos, kakavos
papuosimui.

Biskivitas. Galima pasigaminti paciai arba pvz. nusipirkti rimi, jie patys
kepa, tikrai geras, as su tuo meginau, puikiai gaunas. Jei nori issikept -
reikes 6 kaiusiniu, 1 stiklines cukraus, 1 stiklines miltu, puse saukstelio
sodos uzpiltos actu. Baltymus ir trynius isplakti atskirai (trynius sumaisyt
su cukrumi) tada supilti baltymus, miltus, actu uzpilta soda, viska
ismaisyti ir deti i orkaite kepti kol apskrus.

Krema gaminu sitaip:stipriai isplaku trynius su cukrumi, tuomet atsargiai
imaisau tiramisu. Baltymai labai stipriai isplakami ir letai imaisoma i
krema.

Ant formos dugno dedi biskvito sluoksni, tuomet teptuku gausiai uztepi
saldzios kavos, kad visas gerai ismirktu. As dar tepiau biski brendzio
(galima ir konjako). Tada dejau ismirkytu razinu (uzpyliau karstu vadeniu,
pastovi apie 10 min, nukosiu).Tuomet dedamas kremo sluoksnis, tada vel
biskvitas (patepti kava, alkoholio daugiau netepu) ir vel kremo. Ant virsaus
uzbarstau kakavos. Ir reiktu palaikyti saldytuve apie 4 val. Stai ir viskas.

Gaunasi tokia porcija kiek takart buvau padarius, o galima is tiesu tik
viena biskvitos sluoksni ir viena kremo.