Tema: Re: Motorola DROID RAZR MAXX - +/- ir kur gaut?
Autorius: Bronco
Data: 2013-04-08 07:55:36
On 2013-03-22 07:43, spakainas wrote:
> Kaip manai, kodėl abalys taip išpopuliarėjo? Tipo iš niekur sugalvojo,
> kad reikia prasukt marketingą ir prasuko ant plyno lauko? Ir gavosi?

Kodėl manai, jog aš taip manau? Kur aš taip rašiau? Marketingo esmė
gudriai pasukti situaciją rinkoje savo naudai, įdedant santykinai nedaug
finansų reikiamoje vietoje ir tinkamu laiku. Aiškinau jau, kodėl kai
kurie rinkos žaidėjai net sumerkę milijardus į marketingą lieka it musę
kandę, nes pervertina brutalią pinigų jėgą. Reikia jausti situaciją
rinkoje, o dar geriau būti "rinkos lyderiu", kuris formuoja pirkėjų
opiniją. Tada net nežymios klaidos būna dovanojamos, o kartais ir
žymios, jei jos nekartojamos pernelyg dažnai.