Tema: Re: Motorola DROID RAZR MAXX - +/- ir kur gaut?
Autorius: Bronco
Data: 2013-04-08 07:50:02
On 2013-03-23 11:03, padugne wrote:
> Man priimtiniau buvo iskart nusipirkt toki kuris patogus ir be
> drozhinejimo.

Ką tu čia šūdą mali? Kur tu matei telefoną, ypač, šiuolaikinį, kuriame
viskas patogu vos iš dėžės išlupus? Turbūt dabartinius androidinius taip
ir naudoji kaip gamintojas užtaisė, t.y. net įkonų nepastumdai,
užsklandų nepakeiti, naujų apsų nesuinstaliuoji, setingų nepareguliuoji,
ane? Ar dabar jau tos pastangos yra normalu, o 10 min. paskirt anais
laikais susipažinimui su Motorolos meniu buvo neįveikiama užduotis?
Tiems kam reikėjo, susitvarkydavo Motorolų meniu ir į Nokia nežiūrėjo, o
visi kiti tai elgėsi taip, kaip pats čia pasakoji.

Iš viso, požiūris paties tai truputį juokingas. Ką tau nepasakyk, kokių
konkrečių faktų apie d460 privalumus nepateik, pareikši, jog "tau tai
nafig nereikalinga, todėl, darykite visi išvadą, jog motorola buvo
šūdas". Na ir kodėl aš turėčiau su tavo nuomone sutikt, jei aš
naudodavau motorolas būtent dėl to, jog nokia man tais laikais buvo
primityvizmo viršūnė? Ir ne man vienam. Pvz. USA tais laikais motorola
buvo numero uno, o ne Nokia. Ten galvoji abu gamintojai meniu kitokius
dėjo, kad situacija diametraliai priešinga buvo?

p.s. jei diskusijoje į kiekvieną oponento pateiktą faktą apie konkretų
privalumą pareikšime, jog "o man pofig, o man tai neaktualu", tai
diskusija praras bet kokią prasmę. Aš įrodžiau, jog Motorola d460 meniu
buvo pažangesnis už Nokia ir turėjo potencialą tapti patogesniu
kiekvienam naudotojui dėl savo lankstumo ir pritaikymo asmeniniams
poreikiams. O jei vartotojas bukas ir nededa tam pastangų, tai yra
vartotojo problema, o ne meniu. Motorola po kažkiek metų nusileido bukam
naudotojui ir padarė meniu ale Nokia style, bet, o stebukle, jos tai
neišgelbėjo, nes problema buvo visai ne meniu, o marketingo sprendimuose.