Tema: Re: Motorola DROID RAZR MAXX - +/- ir kur gaut?
Autorius: Bronco
Data: 2013-03-20 05:16:24
On 2013-03-19 17:36, Doxlas wrote:
> Kažkaip tada aš atsparus marketingui. Flare laikais turėjau Motorola
> International 7500, kuri laikė tiek pat, nupirkau jai extended akumą, su
> kuriuo vėlesnė d460 laikydavo vos ne savaitę. Po šių Motorolų dar
> turėjau C330, C380.

Tai tada atsparus. Tiesa pasakius, aš irgi. Tik Flare po savaitės
atsisakiau d460 naudai, nes nemėgau su dviem akumais į darbą važiuot :)
Bet didžiajai tautos daliai Motorola pasidarė baubas vien dėl
anksčiausiai į Lietuvą atvežtų senos technologijos Flare modelių, kurie
rinkoje buvo pigiausi. Na ir po to tauta mieliau nešiojo Nokia 1610
nerealaus dydžio plytas, nei žymiai patogesnį, mažesnį, pigesnį ir su
nepalyginamai geresniu meniu Motorola d460 :) Ir nieko jau padaryti buvo
neįmanoma, nes tautą užvaldė Nokijos :)