Tema: Re: Motorola DROID RAZR MAXX - +/- ir kur gaut?
Autorius: padugne
Data: 2013-03-21 00:28:30
On Wed, 20 Mar 2013 21:23:17 +0200, Dainiushas wrote:

> čia tau elementaru. Eilinima gi proletarui tai rocket science. Dėl to
> moto ir mirė.

Jo, toks zavingas konstruktorius kuri nusipirkus dar reikia dadrozht. Ir
tai ne viskas dasidrozhia, pvz phonebukas su savo xzn kam brukamais
lokeishinais buvo tiesiog juzability virshune. Motoroleriu fanams tai
zinoma didziulis pliusas :) Matyt failam kompe irgi noretu rankom
priskirt klasteriu numerius :)
Kodel norint pamatyt batarkes pakrovimo lygi reikejo maigyt knopkes man
irgi kazkaip iki siol nepaaiskejo.

Beje, kaip pas ta d460 buvo su power knopke? Pas ta nebepamenu, bet pries
ji buvusiam motoroleryje ji kazkaip nesirakino. Uzpypdavo. Ir pati
rakinimo procedura kiek pamenu pasidarydavo tik 2 rankom.

Zodziu mane galit uzrasyt prie proletaru :)

> O rageliai jų labai fainų buvo, V3 ir dabar kartais pasiimu pasitampyt.
> Tokios garso ir ryšio kokIbės nepamenu, kad bent vienam smartfone būčiau
> matęs. Elementariai važiuojant automobiliu skambini, kitam gale niekad
> nesupranta, kad važiuoji. Garsas lyg sėdėtum namie ant sofos.

Tai tas pac su noshke E50, irgi svariai isfiltruoja fonini triuksma.
Kitajozam ir abaliam iki to dar reikia nemazai zholes apshikt, pvz HTC
net ir su 2 mikrofonais dedikuotais aktyviam triuksmu slopinimui net is
tolo neprilygo.
Panasiai geras garsas kol kas tik pas sonius ir motorolerius. Nors del
soniu tai nesu tikras at visuose, jie kazkaip paskutiniu metu ant
"smulkmenu" daznai pamala shuda.

--
kthxbai.