Tema: Re: Motorola DROID RAZR MAXX - +/- ir kur gaut?
Autorius: egis
Data: 2013-03-04 10:03:52
nevarau, turejau- pajungi krautis, nusiciaudai netoliese- jungtis jau
nekontacina, ryte ateini telfo pasiimt- pyst o anas ne tai kad nepasikroves,
o is vis nudveses :D tiesiog su laiku turbut nusitrina tie shoniniai
plastmasiukai fiksavimui jungties, labai silpnai laikosi- vat toks
rezultatas ir gaunas ...
o su mikro usb nesu sulauzes nieko niekam- cia su salyga kad antra telefa su
tokia jugtim naudoju :D Tiesa pastarajam jau nereik pajunginet, ans kredla
turi, pakanka ystatyt telefona- aplamai fengshuj :)

--

egis
E39 530dA '00