Tema: Re: Cross REQ: užveskit ant kelio/patarkit
Autorius: Rimas
Data: 2012-04-06 16:33:07
06.04.2012 16:05, Mindaugas T rašė:
> Jei neturiu navigacijos, važiuoju į kalabybiškes pagal žemėlapį.
> Tik niekaip nesuprantu, chuliš protingi žmonės susimoka kelis šimtus
> eur, kad po to darytų tą patį?
> Ok, gali sakyt kad daiktas nemokamas, nėr ko kabinėtis. Pilnai sutinku,
> kaip nemokamas daiktas - tai tikrai super. Bet aiškinti kad ji niekuo
> nenusileidžia geroms, tik reikia su savim žemėlapį vežiotis - čia aš jau
> per durnas suprasti. Kiek bandžiau mokamų, nuo tomtomų, garminų iki
> winmobile su išoriniais GPS imtuvais - visos bėdos tik dėl pasenusių
> žemėlapių, o ne dėl studentišktų klaidų programoj.

> [...]

Aš darau taip - turiu adresą, pasitikrinu jį maps.lt, google maps (ir
pan), tada sutikrinu su tomtom parinktu maršrutu ir jei viskas gerai -
važiuoju. Nesvarbu ką naudoji - tomtom, garmin, nokia - vadovaujiesi
savo galva. Beje aš ir Lietuvoje vežiuojuos žemėlapį, kad jeigu kas..

O kelis šimtus eurų susimoki, kad tau nereiktų įtemptai žiūrėt į kelio
ženklus, kad neduok dieve pralėksi kokį posūkį iš autostrados ir turėsi
birbint 10km pirmyn ir paskui tiek pat atgal. Arba kokiam mieste sukt
galvą kur čia dabar pasukus ir pan. Už patogumą susimoki. O jei aklai
pasitiki PRIETAISU, nes jis kainuoja "kelis šimtus eurų" nu tai...