Tema: Re: Cross REQ: užveskit ant kelio/patarkit
Autorius: Mindaugas T
Data: 2012-04-06 13:19:29
Symbian GPS labai ok, o navigacija tai ačiū pats naudokis.
Kažkokia proga važiavau iš Vilniaus į Marcinkonis. Vietos nepažįstamos,
kelių nežiau, navigaciją įjungiau, važiuoju kur sako ir gerai. 10 km iki
baltarusijos sienos kažkaip susimąsčiau, kad man į Baltarusiją kaip ir
nereikia. Pažiūriu į žemėlapį, garisiai ir raiškiai pasakau ką galvoju,
išjungiu navigaciją, važiuoju į Varėną pagal kelio ženklus.
Varėnoj vėl įjungiu navigaciją, kelionės tikslas - Marcinkonys, vėl
važiuoju tiksliai taip kaip liepia navigacija.
Pažiūriu kad atvažiavau į Matuizas, aiškiai ir garisiai pasakau ką
galvoju, apsisuku ir važiuoju atgal į Varėną. Navigacija, tik ką sakiusi
kad iš Varėnos į Marcinkonis reikia važiuoti pro Matuizas, sako kad
viskas teisingai, dabar iš Matuizų į Marcinkonis reikia važiuoti pro Varėną.

Navigacija - symbian defaultinė, iš OVI store.

Ačiū, daugiau su symbian nedraugausiu. Renkuosi tel su androidu...