Tema: Re: Cross REQ: užveskit ant kelio/patarkit
Autorius: Stilius
Data: 2012-04-06 15:16:14
"Mindaugas T" <min202020@gmail.com> wrote in message news:jlmfvh$shb$1@trimpas.omnitel.net...
> Symbian GPS labai ok, o navigacija tai ačiū pats naudokis.
> Kažkokia proga važiavau iš Vilniaus į Marcinkonis. Vietos nepažįstamos,

> Navigacija - symbian defaultinė, iš OVI store.
>
> Ačiū, daugiau su symbian nedraugausiu. Renkuosi tel su androidu...

Renkasi kiekvienas pagal save; su kuria išmoksta naudotis su ta ir važinėja.
Tavo aprašytas atvejis pažįstamas man. Su 4,3" navigacija taip man buvo: tarpinis taškas įlindo. Kitu atveju kelionė planuota ekologišku režimu. Išmokau su Igo ir neprastesnė pasidarė už Nokia gimtąją Žemėlapiai.

Patyriau, važiuojant su navigacija maršrutą navigacijoje peržiūrėti verta. Nepažiūrėjai,- pats Mindaugai likai kaltas.