Tema: Re: Cross REQ: užveskit ant kelio/patarkit
Autorius: Mindaugas T
Data: 2012-04-06 16:05:31
On 4/6/2012 2:29 PM, Rimas wrote:

> Aš ne durnas, tu durnas esi, jei nesupranti, kad tiek navigacijas, tiek
> žemėlapius kuria žmonės, kurie taip pat daro klaidas. O jei dar kuria
> tokie kaip tu, kuriems nx čia tikrint reikia ir pan, tai paskui ir turim
> avinų bandą sukinėjančią ratais apie Kalabybiškio kaimą.

Jei neturiu navigacijos, važiuoju į kalabybiškes pagal žemėlapį.
Tik niekaip nesuprantu, chuliš protingi žmonės susimoka kelis šimtus
eur, kad po to darytų tą patį?
Ok, gali sakyt kad daiktas nemokamas, nėr ko kabinėtis. Pilnai sutinku,
kaip nemokamas daiktas - tai tikrai super. Bet aiškinti kad ji niekuo
nenusileidžia geroms, tik reikia su savim žemėlapį vežiotis - čia aš jau
per durnas suprasti. Kiek bandžiau mokamų, nuo tomtomų, garminų iki
winmobile su išoriniais GPS imtuvais - visos bėdos tik dėl pasenusių
žemėlapių, o ne dėl studentišktų klaidų programoj.

M.