Tema: Re: Cross REQ: užveskit ant kelio/patarkit
Autorius: Stilius
Data: 2012-04-06 11:36:43
"BG" <ner@tokio.meilo> wrote in message news:jlm598$fae$1@trimpas.omnitel.net...
> Gavno ta nokia navigacija. Europoj gal ir nieko, bet Lietuvoj dauguma
> viaduku mato kaip iprastines sankryzas. Ir isvis keliu daug maziau nei
> kituose.  I symbiana isidejau Garmina , tai nepalyginsi.

Nevaryk čia :-) Ne kartą Nokia navigacija telefone man pagelbėjo kai žemėlapio ir navigacijos po ranka neturėjau.

Žemėlapius atsinaujinti reikia ir ne tik, Žemėlapiai programą taip pat.
Buvau susidėjęs Garminą,- išmečiau daug vargo susidedant ir atnaujinant. Su Nokia atnaujinimu paprasčiau, pajungiu prie PC, paspaudžiu keletą kartų next.

p.s. Garmin naudoja tuos pačius žemėlapius.