Tema: Re: Cross REQ: užveskit ant kelio/patarkit
Autorius: Korke
Data: 2012-04-04 10:15:23
tingiu atsivertineti, bet ar ne 90-100 Eur uz TT iphonui.

jb padaryti elementaru jei tai OS versijai JB yra. iclarified.com viskas
aprasyta su iliustracijomis. Ta pati TT lauzta atsisiunti ar is
gps.lt/forum ar issigooglines elementariai pagal tomtom*.ipa uzklausa.

o del ko JB nepageidautinas nelabai supratau ? pats ji pasidares vien
del maloniu fycersu, sbs'o to paties, appsus perku vistiek jei man jo
reikia ir patinka kaip veikia ir per ta pacia cydia. Tik vat del TT
nusidejes esu, bet tai negaliu atsegti dabar uz toki daikta tiek babu
kiek praso, nors naudoju kelis kart tik metuose.

On 2012.04.04 09:45, Aurimas wrote:
> Kaip man nereikia, tai ir nesidomėjau...

>>> P.S. Sudėtinga procedūra? Abdroidą buvau nusirootinęs... Ar šitam aparatui sudėtingesnė procedūra?