Tema: Re: 400KB Re: Sutarties su mob.operatorium terminas
Autorius: R.A.
Data: 2012-03-27 15:34:05
Sveiki,
kas per tujinimai ? is kurios vietos akiplesiskumas toks?
tas "muset benefit.." tamstos atsakyme ir yra raktas. buvo jis ar ne ?
beje, klausimas gi ne tamstai

"Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message 
news:jks87i$c9i$1@trimpas.omnitel.net...
>O kas tau neaisku ? Kad neisipareigoja rytais su sampanu ir ikrais prie 
>lovos tave pazadint ?
> Operas teikia paslauga klientui su nurodytomis salygomis ir kainomis 
> (muset benefitinemis jei sutarti pasirase, arba buvo gautas benefitas 
> aparato pavidale)
> Kliento prievole MOKETI uz ta paslauga minimalu mokesti ir pagal fakta uz 
> sunaudotas "virsaus" ar/ir papildomas paslaugas iki nurodyto laikotarpio. 
> Ar klientas jomis naudosis operui px, nes jis isipareigojes teikti, o ne 
> IR priversti jomis naudotis.
>
> On 2012.03.27 13:30, R.A. wrote:
>> Sveiki,
>> is pateiktos sutarties frangmentu isvis neaisku kokia prievole, apart
>> teikt paslauga, kyla operatoriui iki nurodyto termino;
>> klientui tai matomai moketi uz paslaugu teikima iki termino;
>>
>> t.y. jeigu paslaugos teikejas neduoda jokio benefito klientui bet sugeba
>> is jo pasirasytinai paimt ysipareigojima - tai gudrus teikejas ir tiek;
>> bet jei klientas atsibudes supranta kad benefito nera - laikytis termino
>> kazkaip neracionalu;
>> jei tiksliau - nutraukiant tokia sutarty anksciau nurodyto termino -
>> kokie prevenciniai sutartyje numatyti saugikliai klienta turetu
>> atbaidyti nuo nutraukimo ?
>> nematosi is pateikto fragmento ar ju net nera ?
>>
>> "Benderis" <vnature@vnature.vnature> wrote in message
>> news:jkepr4$u8k$1@trimpas.omnitel.net...
>>> "Benderis" <vnature@vnature.vnature> wrote in message
>>> news:jkepn5$u3j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Iskilo toks nesusipratimas, del ko esu piktas. Pratesiant sutarti 
>>>> nebuvo
>>>> nubrauktas likes buvusios sutarties laikas. Kiti operatoriai, dabar
>>>> siulantys pas juos pereiti, juokiasi, stebisi ir sako kad likes
>>>> sutarties
>>>> laikas pratesiant sutarti nebebuna skaiciuojamas.
>>>> As irgi manau kad mane isdure. Dabar dangstosi uz nutraukimo mokescio,
>>>> nors
>>>> apie jokius nutraukimus tada kalba nejo - mane norejo issaugoti kaip
>>>> klienta
>>>> (nuo 2003 m. liepos men esu pas sita operatoriu) ir pasiule sudaryti
>>>> nauja
>>>> 24 men. sutarti. Pridesiu ir sutarties pav., kuria gavau is tele2
>>>> 2010 m.
>>>> vasario men., pasirasiau ir nusiunciau jiems.
>>>>
>>>> Mano klausimas - kas teisus? Reikalauti, kad istaisytu termina?
>>>>
>>>> Stai kaip susirasem web savitarnoj (nr. pakeistas):
>>>>
>>>> 2010 m. vasario 26 dieną pratesiant sutartį Tele2 darbuotojai el.pastu
>>>> siunciau spausdinta ir skanuota dokumenta, kuriame irasiau sutarties
>>>> galiojimo trukme. Laisko tekstas:
>>>> "Irasiau sutarties galiojimo trukme.
>>>> Tele2 tinklapyje ji yra aiskiai deklaruojama, o jusu sutartyje sis
>>>> terminas
>>>> yra pradinges."
>>>>
>>>> Taciau sutartis vistiek buvo sudaryta ilgesniam laikotarpiui.
>>>> Prasau istaisyti sia klaida.
>>>>
>>>>
>>>> Gerb. Kliente,
>>>> Jūsų įmonės vardu registruoto tel nr. 67016400 2008 m. birželio 30 d.
>>>> sutartyje numatytas terminas iki 2010 m. birželio 30 d.
>>>> 2010 m. vasario 26 d. pratęsus tel. nr. 67016400 sutartį nepasibaigus
>>>> jos
>>>> terminui, nebuvo skaičiuojamas sutarties nutraukimo mokestis už 
>>>> likusius
>>>> mėnesius iki termino pabaigos (iki 2010 m. birželio 30 d.), o pratęstas
>>>> sutarties laikotarpis iki 2012 m. birželio 30 d.
>>>> Atsižvelgiant į aukščiau išvardintas aplinkybes, pakeisti tel nr.
>>>> 67016400
>>>> Sutarties sąlygų nėra pagrindo.
>>>> Dėkojame, kad naudojatės Tele2 teikiamomis paslaugomis.
>>>> Pagarbiai
>>>> Verslo Klientų aptarnavimo skyrius
>>>>
>>>
>>>
>>
>