Tema: Re: 400KB Re: Sutarties su mob.operatorium terminas
Autorius: R.A.
Data: 2012-03-27 13:30:07
Sveiki,
is pateiktos sutarties frangmentu isvis neaisku kokia prievole, apart teikt 
paslauga, kyla operatoriui iki nurodyto termino;
klientui tai matomai moketi uz paslaugu teikima iki termino;

t.y. jeigu paslaugos teikejas neduoda jokio benefito klientui bet sugeba is 
jo pasirasytinai paimt ysipareigojima - tai gudrus teikejas ir tiek;
bet jei klientas atsibudes supranta kad benefito nera - laikytis termino 
kazkaip neracionalu;
jei tiksliau - nutraukiant tokia sutarty anksciau nurodyto termino - kokie 
prevenciniai sutartyje numatyti saugikliai klienta turetu atbaidyti nuo 
nutraukimo ?
nematosi is pateikto fragmento ar ju net nera ?

"Benderis" <vnature@vnature.vnature> wrote in message 
news:jkepr4$u8k$1@trimpas.omnitel.net...
> "Benderis" <vnature@vnature.vnature> wrote in message
> news:jkepn5$u3j$1@trimpas.omnitel.net...
>> Iskilo toks nesusipratimas, del ko esu piktas. Pratesiant sutarti nebuvo
>> nubrauktas likes buvusios sutarties laikas. Kiti operatoriai, dabar
>> siulantys pas juos pereiti, juokiasi, stebisi ir sako kad likes sutarties
>> laikas pratesiant sutarti nebebuna skaiciuojamas.
>> As irgi manau kad mane isdure. Dabar dangstosi uz nutraukimo mokescio,
>> nors
>> apie jokius nutraukimus tada kalba nejo - mane norejo issaugoti kaip
>> klienta
>> (nuo 2003 m. liepos men esu pas sita operatoriu) ir pasiule sudaryti 
>> nauja
>> 24 men. sutarti. Pridesiu ir sutarties pav., kuria gavau is tele2 2010 m.
>> vasario men., pasirasiau ir nusiunciau jiems.
>>
>> Mano klausimas - kas teisus? Reikalauti, kad istaisytu termina?
>>
>> Stai kaip susirasem web savitarnoj (nr. pakeistas):
>>
>> 2010 m. vasario 26 dieną pratesiant sutartį Tele2 darbuotojai el.pastu
>> siunciau spausdinta ir skanuota dokumenta, kuriame irasiau sutarties
>> galiojimo trukme. Laisko tekstas:
>> "Irasiau sutarties galiojimo trukme.
>> Tele2 tinklapyje ji yra aiskiai deklaruojama, o jusu sutartyje sis
>> terminas
>> yra pradinges."
>>
>> Taciau sutartis vistiek buvo sudaryta ilgesniam laikotarpiui.
>> Prasau istaisyti sia klaida.
>>
>>
>> Gerb. Kliente,
>> Jūsų įmonės vardu registruoto tel nr. 67016400 2008 m. birželio 30 d.
>> sutartyje numatytas terminas iki 2010 m. birželio 30 d.
>> 2010 m. vasario 26 d. pratęsus tel. nr. 67016400 sutartį nepasibaigus jos
>> terminui, nebuvo skaičiuojamas sutarties nutraukimo mokestis už likusius
>> mėnesius iki termino pabaigos (iki 2010 m. birželio 30 d.), o pratęstas
>> sutarties laikotarpis iki 2012 m. birželio 30 d.
>> Atsižvelgiant į aukščiau išvardintas aplinkybes, pakeisti tel nr. 
>> 67016400
>> Sutarties sąlygų nėra pagrindo.
>> Dėkojame, kad naudojatės Tele2 teikiamomis paslaugomis.
>> Pagarbiai
>> Verslo Klientų aptarnavimo skyrius
>>
>
>