Tema: Re: Sutarties su mob.operatorium terminas
Autorius: Renookas
Data: 2012-03-22 14:57:37
nu ieskai slieku... lbai gera pavyzdi su draudimu tau dave... bet kai bandai
prisikabineti tai jau cia tavo bedos tampa.. o ne fengshui gal tu pats kaip
klientas o ne operatorius siuo atveju

"Benderis"  parašė naujienų news:jkf6us$fk9$1@trimpas.omnitel.net...

ka reiskia gali eiti. Eiti as galiu kur noriu, kartais ir labai giliai, bet
naujos sutarties pasirasyt po menesio jie nesutiks. O sutiko po 20 menesiu
mano atveju. Tai maniau kad tuos likusius 4men nuraso vardan nauju 24 men.
o vat xuj pasirodo. Nu kazkaip ne feng shu cia man, kazkaip...