Tema: Re: Sutarties su mob.operatorium terminas
Autorius: Vytautas
Data: 2012-03-22 13:36:51
nu tai sutark kad plana pakeistu ir tiek - su tuo tikrai turi sutikti, tik
tiek kad minimulus mokestis liktu tas pats. juo labiau tai ir parasyta
sutartyje
o kad terminas prasitesia pratesiant sutarti tai logiska - gi kitaip gali
praejus menesiui eit pratesineti sutarti imdamas nauja tel (tel siuo atveju
neemei, bet gavai nuolaida)