Tema: Re: Sutarties su mob.operatorium terminas
Autorius: =G=
Data: 2012-03-22 16:37:24
Skaitant galvoje du epitetai buvo: ir keistuolis ir naivuolis. Tai, kad
tau operatorius leidžia prasitęsti sutartį anksčiau laiko (su visais iš
to išplaukiančiais benefitais, kaip telefonas, geresnis planas etc), yra
tik paslaugos tiekėjo malonė, o ne pareiga. Šitoje situacijoje tu kaip
tik gavai privalumą, o ne kažką praradai. O kaip čia kažkas sakė, kad
kiti juokiasi, tai tik parodo savo nekompetenciją.