Tema: Re: 400KB Re: Sutarties su mob.operatorium terminas
Autorius: Korke
Data: 2012-03-27 14:27:46
O kas tau neaisku ? Kad neisipareigoja rytais su sampanu ir ikrais prie
lovos tave pazadint ?
Operas teikia paslauga klientui su nurodytomis salygomis ir kainomis
(muset benefitinemis jei sutarti pasirase, arba buvo gautas benefitas
aparato pavidale)
Kliento prievole MOKETI uz ta paslauga minimalu mokesti ir pagal fakta
uz sunaudotas "virsaus" ar/ir papildomas paslaugas iki nurodyto
laikotarpio. Ar klientas jomis naudosis operui px, nes jis isipareigojes
teikti, o ne IR priversti jomis naudotis.

On 2012.03.27 13:30, R.A. wrote:
> [...]
> klientui tai matomai moketi uz paslaugu teikima iki termino;
>
> t.y. jeigu paslaugos teikejas neduoda jokio benefito klientui bet sugeba
> is jo pasirasytinai paimt ysipareigojima - tai gudrus teikejas ir tiek;
> bet jei klientas atsibudes supranta kad benefito nera - laikytis termino
> kazkaip neracionalu;
> jei tiksliau - nutraukiant tokia sutarty anksciau nurodyto termino -
> kokie prevenciniai sutartyje numatyti saugikliai klienta turetu
> atbaidyti nuo nutraukimo ?
> nematosi is pateikto fragmento ar ju net nera ?

>>> 24 men. sutarti. Pridesiu ir sutarties pav., kuria gavau is tele2