Tema: Re: Atviras laiskas TEO :)
Autorius: MumZer
Data: 2012-03-21 21:59:34
pasakysiu paslaptį
skambino užvakar berods teo konsultantai paklausti, kaip paslaugos ar
viskas ok

tai pasakiau, kad man nepatinka tas jų +10Mb/s ir +4Lt kai man tų +10
nafik nereikia (aisku gražesniu tonu) ir geriau sukurtu koki plana su
-10Mb/s ir -4Lt.
Tai ėmė ir patys pasiūlė nuolaida 10% jei metams pasirašyčiau.
Tai ir sutikau, nes kitų provaiderių nelabai yra aplink..
Dabar mokėsiu mažiau nei prieš tai, o greitį turėsiu didesnį (nors tas
greitis kaip jau minėjau man nereikalingas, torrentai iš užsienio vis
tiek neina greičiau nei 10Mbps bendroj sumoj..:))