Tema: Re: Atviras laiskas TEO :)
Autorius: Korke
Data: 2012-03-12 10:28:47
Kaip ir ne, bet i klausima galiu atsakyti.
Sutartyje salygos isdestytos buvo ? Buvo. Pasirasei ? Reiskia ju ir
paisom, kaip bebutu abidna ir t.t.
Teo pakeite esmines salygas - sutartis be jokiu netesybu nutraukiama.
Niekas del to ir nesigincija ar panasiai.

Is vartotojo puses, tuo paciu ir is asmenines pinigines puses, pilnai
suprantu, man mano tureto plano greicio uztenka ir per daug ir tas
pranesimas, gauni DAR +10Mb/s , bet uztai +4Lt/men ne kiek nedziugina ir
nereikalingas. Bet turiu tik dvi alternatyvas - moket ir gaut tai,
nutraukt sutarti pilnai. Varianto pasilikt su esamomis salygomis negaliu
(nors buten si var rinkciausi). Kadangi aplink pilna kitu tiekeju, galiu
aisku labai isizeist, eit pas kita - bet paskaiciuoju laika tam
sugaista, islaidas vistiek busiancias, isipareigojimai nauji (arba
pirkis iranga uz pilna kaina) ir kokybe ... na gal ta pati, bet
pripratus prie optikos nors ir nesant labai reikliam... nx reik ?

Is imones puses, tai, na reikia pajamu, sutikim kas turi optika tikrai
nemanau, kad liudi, paskaciavo, kad pridejus tuos 4-9Lt/men per visus
vartotojus jie uzdirbs daugiau, iskaitant ir pabegusius net. Ir viskas.
Verkit cia i interneta ar kazka darykit - teisiskai jie nieko
nepazeidzia. Visi nori uzdirbti. O intikas Lietuvoje sutikit, kaip ir
mob rysys, kur kiekvienas gali tureti ~4-5ct/min pokalbius, na su
duomenu kainodara kolkas kebliau (jei tingi prepaidais naudotis
papildomai akcijiniais) yra piguva konkreti ir kokybe tikrai negaliu
skustis. Tai vat ir bando imones uzsidirbt daugiau. O jusu teise
rinktis. Vieni nusprendzia atsisakyti, kiti sutinka daugiau moketi(bet
atsiskako kazko kitko, kad pasidengtu skirtumas), treti tiesiog
susigalvoja kur gauti papildomu pajamu tam skirtumui ir tiek.