Tema: Re: Atviras laiskas TEO :)
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-03-12 11:42:46
Yra dar kita pusė, mūsų įmonė yra labai apkrauta darbu, tokios sutartys kaip
TEO pasirašomos ir jos pamirštamos, bet pamirštamos iki tokio laiko, kol
neprasideda va tokios nesąmonės. Tada pašventi dieną ir išsiaiškini kas ir
kaip, dabar matosi, kad na niekaip negalima TEO pasitikėti. Panaši situacija
buvo su Omnitel, buvome jų klientai pakankamai ilgai ir ilgai jie vis
aplipindavo mūsų sutartis mokesčiais, kol atėjo diena x ir nutariau
išsiaiškinti už ką mes visdėlto mokame. Nuėjau į Tele2 davė jie man kortelę,
prasitestavau, pasirodo na veikia jų tas ryšys. Dabar jau Tele2 turime 11
numerių už juos per mėnęsį VISO sumokame apie 300lt. Kai TEO 2 internetai ir
3 telefonai suvalgo netoli 800lt/mėn. Juokas juokais, bet marketigą TEOui
matyt daro konkurentai. Nes TEO neskirsto savo paslaugos į varinį ir optinį.
Optika sutinku imi moki ir džiaugiesi, bet jų vieliniam dabar krūva
konkurentų, va tuos jie ir išsibarstys po visokias bites, T2, Baltikumus ar
mezonus. Nors realiai visus juos jie galėtų išsilaikyti, infrastruktūra juk
sukurta ir veikia.